به گزارش برترینها،یکی از مجریان شبکه دوی سیما در واکنش به اظهارات اخیر عبدالناصر همتی درباره واردات کالاهای آمریکایی، انتقادات تندی مطرح کرد.
او با اشاره به سخنان همتی مبنی بر اینکه «اگر محصول آمریکایی کیفیت خوبی داشته باشد، آن را میخریم»، گفت: «این حرف یعنی چه؟ یک کم به شما بر بخوره؟»
این مجری همچنین افزود: «کاش قبل از جلسه تفاهمنامه، سری به گلزار شهدای میناب میزدید.»






